Редактори електронних ЗМІ займаються пошуком і розміщенням інформації, взаємодіють з авторами, правлять тексти журналістів, розміщують рекламу і відстежують її ефективність, працюють з фотографіями, спілкуються на форумах з відвідувачами сайту.
Специфіка професії
Редактору сайту необхідно:
- володіти різними літературними стилями;
- бути досвідченим користувачем ПК;
- мати початкові уявлення про веб-дизайн;
- володіти англійською мовою;
- вміти працювати з базами даних;
- знати спеціальні програми (Quark Xpress, InDesign та ін) та основи html;
- розуміти принципи розкрутки сайту і пошукової оптимізації.
Місце роботи
Електронні ЗМІ, інтернет-магазини, сайти компаній.
Особисті якості
Тут необхідна мобільність, стрессостійкість, а для успішної співпраці з авторами матеріалів, рекламодавцями і респондентами - контактність і товариськість. Часто виникає необхідність пізно ввечері або у вихідний день терміново опублікувати якусь новину - і тоді редактор «виходить в мережу» з дому чи з інтернет-кафе.
Кар'єра
Шукати роботу редактора сайту краще за все в інтернеті. Подібних вакансій цілком достатньо на будь-якому сайті з пошуку роботи. Також є сенс вивчити розділ «вакансії» якогось конкретного сайту, з яким вам хотілося б співпрацювати - навіть якщо там немає посади редактора, можна почати кар'єру і з менш відповідальної позиції.
Зарплата редактора сайту залежить не стільки від тематики інтернет-видання, скільки від його розкрученості, прибутковості, а також від обов'язків редактора..
Починаючи кар'єру в веб-виданні журналістом, майте на увазі - гонорари будуть не дуже високими. На невеликих тематичних сайтах гонорарів взагалі може не бути, зате це непогана база для відпрацювання не лише авторських, але і редакторських навичок. Зі зростанням майстерності журналіста ростуть і його доходи.
|