Головна » Файли » Help-молодому педагогу

У категорії матеріалів: 7
Показано матеріалів: 1-7

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
У сучасній школі існують три моделі навчання: пасивна, активна, інтерактивна. Я. Голант ви­діляв тільки активну та пасивну моделі навчання за­лежно від участі учнів у навчальній діяльності. Зрозуміло, що термін «пасивна» є умовним, оскільки будь-який спосіб навчання обов'язково передбачає певний рівень пізнавальної актив­ності суб'єкта — учня, інакше досягнення результату, навіть мінімального, неможливе. 
Help-молодому педагогу | Переглядів: 147 | Завантажень: 0 | Додав: Lyuba | Дата: 15.04.2015 | Коментарі (0)

Ефективність уроку значною мірою зале­жить від уміння вчителя аналізувати психоло­гічні особливості управління діяльністю дітей, передбачати наслідки педагогічних впливів, враховувати психологічні критерії педагогічної діяльності. Важливим елементом професійної майстерності вчителя є його здатність до пси­хологічного аналізу та самоаналізу уроку.
Help-молодому педагогу | Переглядів: 165 | Завантажень: 0 | Додав: Lyuba | Дата: 15.04.2015 | Коментарі (0)

«Учитель готується до кожного уроку все життя... Така духовна і філософська основа нашої професії і технологія нашої праці: щоб дати учням іскорку знань, учителеві треба вві­брати ціле море світла». 
В.Сухомлинський
Help-молодому педагогу | Переглядів: 169 | Завантажень: 0 | Додав: Lyuba | Дата: 15.04.2015 | Коментарі (0)

Український педагог В. Шаталов неоднора­зово підкреслював, що в його арсеналі напрацьовано більше ніж тисяча прийомів, але за­стосовує лише 30 методів, указуючи цим на те, що прийоми є складовою частиною методу. Кожен учитель створює низку прийомів шляхом спроб і відбору найефективніших, відкидаючи ті, що не сприймають учні. Учитель створює власний почерк завдяки застосуванню індивідуальних прийомів.

Help-молодому педагогу | Переглядів: 186 | Завантажень: 0 | Додав: Lyuba | Дата: 15.04.2015 | Коментарі (0)

Ви­кладання є мистецтво, а не ремесло — у цьому корінь учительської справи. Випробувати десять методів і обрати свій, передивлятися де­сять підручників і не дотримуватися жодного неухильно — ось єдиний можливий шлях ви­кладання. Весь час винаходити, вимагати, удосконалювати — ось єдиний курс учительського робочого життя. 
Help-молодому педагогу | Переглядів: 153 | Завантажень: 0 | Додав: Lyuba | Дата: 15.04.2015 | Коментарі (0)

Будь-який урок характеризують цілями і змістом, методикою проведення, особливос­тями школи, вчителя й учнів. З метою чіткої організації навчального процесу уроки необ­хідно класифікувати, виявити їх особливості й функціональні можливості. Основною класи­фікаційною одиницею уроків є поняття «тип». 
Help-молодому педагогу | Переглядів: 142 | Завантажень: 0 | Додав: Lyuba | Дата: 14.04.2015 | Коментарі (0)

В даній статті висвітлено завдання  та вимоги до оформлення вчителем календарно-тематичного планування. 
Help-молодому педагогу | Переглядів: 147 | Завантажень: 0 | Додав: Lyuba | Дата: 14.04.2015 | Коментарі (0)