Головна » Файли » Help-молодому педагогу |
У категорії матеріалів: 7 Показано матеріалів: 1-7 |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
У сучасній школі існують три моделі навчання: пасивна, активна, інтерактивна. Я. Голант виділяв тільки активну та пасивну моделі навчання залежно від участі учнів у навчальній діяльності. Зрозуміло, що термін «пасивна» є умовним, оскільки будь-який спосіб навчання обов'язково передбачає певний рівень пізнавальної активності суб'єкта — учня, інакше досягнення результату, навіть мінімального, неможливе. |
Ефективність уроку значною мірою залежить від уміння вчителя аналізувати психологічні особливості управління діяльністю дітей, передбачати наслідки педагогічних впливів, враховувати психологічні критерії педагогічної діяльності. Важливим елементом професійної майстерності вчителя є його здатність до психологічного аналізу та самоаналізу уроку. |
«Учитель готується до кожного уроку все життя... Така духовна і філософська основа нашої професії і технологія нашої праці: щоб дати учням іскорку знань, учителеві треба ввібрати ціле море світла».
В.Сухомлинський |
Український педагог В. Шаталов неодноразово підкреслював, що в його арсеналі напрацьовано більше ніж тисяча прийомів, але застосовує лише 30 методів, указуючи цим на те, що прийоми є складовою частиною методу. Кожен учитель створює низку прийомів шляхом спроб і відбору найефективніших, відкидаючи ті, що не сприймають учні. Учитель створює власний почерк завдяки застосуванню індивідуальних прийомів. |
Викладання є мистецтво, а не ремесло — у цьому корінь учительської справи. Випробувати десять методів і обрати свій, передивлятися десять підручників і не дотримуватися жодного неухильно — ось єдиний можливий шлях викладання. Весь час винаходити, вимагати, удосконалювати — ось єдиний курс учительського робочого життя. |
Будь-який урок характеризують цілями і змістом, методикою проведення, особливостями школи, вчителя й учнів. З метою чіткої організації навчального процесу уроки необхідно класифікувати, виявити їх особливості й функціональні можливості. Основною класифікаційною одиницею уроків є поняття «тип». |
В даній статті висвітлено завдання та вимоги до оформлення вчителем календарно-тематичного планування. |